(93) 880 04 78
cetaradell@cetaradell.cat

RIPOLL – GOMBRÈN

Senders de 1714. 1a sortida de la 2a temporada (Foto: G. Paredes)

El 17 de gener vam fer la 1a etapa de les sortides pels Senders del 1714 d’aquest any, la 9a en total.

Comencem a Ripoll, on havíem acabat l’any passat.

A les 7 del mati ens vam trobar a la parada d’autobús de Taradell i, com es habitual, vam anar a recollir els companys de Vic, i cap a la plaça del monestir Ripoll, on ens esperen els companys del Ripollès. En total vam ser una quarantena.

Vam començar a caminar per una pista que va quasi paral·lela a la N-152. Anavem a bon pas ja que la temperatura era molt baixa; el termòmetre de motxilla marcava -10ºC!, i no val aturar-se. En arribar a Campdevànol, vam agafar una pista que ens duria a Montgrony passant per Sant Pere d’Aüira, on vam esmorzar. El camí era preciós i les vistes encara més. Ens acompanyava el Pedraforca i el sol ens anava escalfant.

Desprès de l’esmorzar, vam agafar un corriol que amb una forta pujada, i desprès d’una petita grimpadeta ens portaria al Pla de Pruners. D’aquí, seguint una pista, on anàvem pujant i baixant, vam arribar a Montgrony, i d’aquí vam anar cap a Gombrèn.

Aquesta etapa la vam acabar a un restaurant del poble per celebrar l’inici de la segona temporada de les caminades pels Senders de 1714, tal i com vam fer en l’última etapa del 2015.